2012. szeptember 29., szombat

19. Álom

Kata

Becky nagyon sok mindent mesélt, és kiderült az is, hogy teljesen odáig van Lee Joonért. Ami vicces, hiszen ő az én barátom. Majdnem felnevettem, mikor azt mondta, hogy bármi áron megfogja magának szerezni. Egyébként furcsa, hogy pár pillanat alatt mennyire meg lehet gyűlölni egy személyt, ugyanis mikor már nem bírtam tovább és közöltem vele, hogy Lee Joon a pasim csak viháncolva annyit mondott:
- Jó vicc, Kata! Pont a te pasid lenne? Na nevettess már, kérlek!
- Nem muszáj elhinni. - kacsintottam rá.
- Jajj, ne haragudj! Nem azért, mert nem vagy aranyos, meg minden, de na.. Nyugodtan állíthatjuk, hogy vannak nálad sokkal szebb lányok is. - kezével meglibbentette a haját - Miért pont veled jönne össze? Ugyan, ne találj ki bolondságokat..
- Igazad van, Becky! - vigyorogtam rá. - Nem vagyok szép, nincs jó alakom, nincs sok pénzem.. de legalább nem vagyok egy beképzelt, öntelt, elkényeztetett kis ribanc fanpicsa, mint te! Hová tűnt a régi éned? Mi a fene lett veled? - kiáltottam rá, mire mindenki ránk szegezte a tekintetét.
Hátat fordítottam neki és kisiettem a plázából. Egyenesen hazafelé vettem az irányt.

Joon

Bár külön érkeztünk, de együtt mentünk haza. Mondjuk nem túl jó megfogalmazás ez így, hisz' én már nem velük lakom, de mindegy. Tehát együtt mentünk haza.
- Te Joon, nem akarod nekünk bemutatni a barátnődet? - kérdezte G.O, miután mindnyájan helyet foglaltunk a nappaliban.
- Nem tudom merjem-e elhozni hozzátok..
- Jól van, hyung! - forgatta meg a szemeit Thunder.
- Csak vicceltem. Majd egyik nap eljövünk, ígérem. - elmosolyogtam, mire a tübbiek éljenezni kezdtek, kivéve Mirt.
- Remek.. - motyogta a padlót mustrálva.
- Hozok valamit inni - pattant fel Seungho.
- Megyek veled - sietett utána a maknae.
Már lassan tíz perce, hogy kimentek. Nem hiszem, hogy olyan sokáig tartana kinyitni a hűtőt és kivenni belőle öt üveg ásványvizet, ezért fülelni kezdtem.
- .. Semmi.. hagyjál..
- .. Ugyan már.. Mir!.. Mondd el..
- Nem igaz? - bökdösött meg vigyorogva G.O.
- Öhm.. de, igen. - visszamosolyogtam, bár fogalmam sem volt miről beszélnek.
Újra fülelni kezdtem.
- .. M-mégis mit.. mit csinálsz? - azzal a kis maknae kitrappolt a konyhából, majd fel az emeletre.
Felugrottam, hogy utánamegyek,és megkérdezem, hogy mi történt, amiért így felrohant.

Mir

Felrohantam a szobámba és becsaptam magam mögött az ajtót, úgy hogy az majdnem kiesett a helyéről, de nem érdekelt. Ne érjen senki se hozzám, csak akkor, ha az a valaki Joon. - rávetődtem az ágyra és fejemet a párnába fúrtam. - Ami végül is képtelenség, hiszen Katát szereti... - morogtam magamban továbbra is. Majd hirtelen egy - még a pólón keresztül is hideg - kezet éreztem meg a derekamon.
- Mi a baj? - hallottam meg egy ismerős hangot, mire felkaptam a fejem.
- N-nincs s-semmi.. Miért?
- Akkor miért siettél ennyire és vágtad be úgy azt az ajtót?
- Nem érdekes.. - belenéztem barna szemibe, de kár volt. Elvesztem bennük és valahogy semerre sem találtam a kiutat. Hideg ujjaival megcirógatta az arcomat, amitől libabőrös lettem. Közelebb hajolt hozzám és lágyan megcsókolt. Hátamra fordultam és magamra húztam. Óvatosan ráült a csípőmre és ujjai a pólóm alá vándoroltak, mikor eszembe jutott Kata.
- Ezt.. nem.. lenne.. szabad..
- Nyugalom! - suttogta Joon, majd folytatta az előző munkáját és lassan leráncigálta rólam a felsőmet, majd eldobta a szoba egyik végébe. Azonnal rátámadt a hasamra és beborította apró, édes csókjaival, amiktől ismét jólesően kirázott a hideg. Miután végzett, levette magáról is a pólóját, és mikor megakart fordítani, felriadtam. Lihegve néztem körbe a szobámban, de Joon nem volt sehol sem, és még mindig rajtam volt a felsőm is. Felkaptam az éjjeliszekrényemről a telefonomat.
- Kaptam egy SMS-t.. - motyogtam, majd megnyitottam.
Mi történt a konyhában? Kérlek hívj fel, vagy valami. :) Joon
- Óh.. ezek szerint az egészet csak álmodtam.. Nem baj, Lee Joon. Álmomban legalább az enyém vagy. - ajkamba haraptam, és visszadőltem a párnáim közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése