2012. szeptember 2., vasárnap

15. Vér

Kata

Azt álmodtam,hogy egy csodálatos éjszakát töltöttem együtt Joonnal. Sóhajtottam és kinyitottam a szememet. Joon ott feküdt mellettem. Nyújtózkodtam, majd hozzábújtam és megpusziltam az arcát.
- Akkor nem csak álom volt ez az éjszaka? - kérdeztem vigyorogva.
- Nekem valósnak tűnt.. - mosolyogva megpuszilta a homlokomat.
Átdobtam rajta az egyik lábamat és átkaroltam. Fejemet a mellkasára hajtottam és hallgatóztam. Hátha meghallok egyetlen szívdobbanást is.. de semmi. Nem értem miért csináltam, hisz' tudtam,hogy vámpír, ami annyit tesz,hogy... halott. Csalódottan felsóhajtottam, majd megragadtam a kezét.
- Gyere! - mondtam és felhúztam.
- Hová? - kérdezte meglepetten.
- Hát fürdeni.
Lassan feltápászkodtunk és kimentünk a fürdőbe. Mivel egyikünkön se volt ruha, beálltunk a kabinba és megnyitottam a csapot. Szemeimmel követtem, ahogy a vízcseppek száguldoznak lefelé Joon tökéletes testén. Óvatosan állam alá nyúlt és felemelte a fejem. Egy ideig csak néztük egymást. Teljesen elmerültem gyönyörű,barna szemeiben. Édesen vigyorgott, majd megcsókolt. Közben ujjaim a hátán járkáltak fel-alá. Egyik tenyerét a derekamra tapasztotta és közelebb rántott magához. Mikor megéreztem odalent valamit, belemosolyogtam a csókba. Elvált tőlem és hirtelen hátat fordított.
- Francba! Bocsi! - közölte.
- Nincs semmi baj, nyugalom! - közelebb léptem hozzá és hátulról átkaroltam.
- Dehogy.. ühm.. - halkan felnyögött, mert egyik kezemmel gyengéden megmarkoltam férfiasságát. - Kata, mit csinálsz?
Válasz helyett megpusziltam a vállát, majd lassan mozgatni kezdtem a kezem.

Joon

A plafont bámulva gondolkodtam. még sosem éreztem magam ilyen jól valakivel, mint Katával. Tökéletes volt az éjszaka. Sőt! Az egész tegnapi nap az volt. Nagyot nyújtózkodott és hozzám bújt. Apró puszit lehelt az arcomra.
- Akkor nem csak álom volt ez az éjszaka? - érdeklődött vidáman.
- Nekem valósnak tűnt.. - mosolyogtam és homlokon csókoltam.
Egyik lábát áthajította rajtam, fejét pedig a mellkasomra tette. Édesen szuszogva várt valamire, majd kisvártatva felsóhajtott. Megfogta a kezemet és felhúzott.
- Gyere!
- Hová?
- Hát fürdeni.
Kibattyogtunk a fürdőbe és beálltunk a zuhany alá. Megnyitotta a csapot, amiből kellemes, langyos vízsugár folyt ki. Tekintetemmel végigkísértem a cseppeket Kata testén, egészen a földig. Felnéztem és láttam, hogy ő is ugyanígy tette. Álla alá nyúlva felemeltem a fejét. egy ideig némán figyeltük egymást, majd megcsókoltam. Ahogy egymáshoz érnek az ajkaink, úgy érzem, mintha valami drogot szívtam volna. Egyre jobban kívánom és kívánom. Nem tudok leállni. Akarom! Kezei közben lágyan cirógatták a hátamat. Derekánál fogva még közelebb rántottam, mire belemosolyogott a csókba. Értettem, hogy miért. Megint nem tudtam uralkodni magamon. Azonnal megfordultam.
- Francba! Bocsi!
- Nincs semmi baj, nyugalom! - mondta édesen és törékeny karjaival óvatosan átkarolt.
- Dehogy.. ühm.. - nem bírtam megállni, felnyögtem. Kata keze a hímtagomra vándorolt, amit gyengéden meg is szorított. - Mit csinálsz?
Válaszként egy puszit kaptam a vállamra, semmi mást. Lassan elkezdte mozgatni a kezét. Egyre nagyobb nyögéseket hallattam, így egyre gyorsabb tempóra váltott.
- K-köszönöm.. - visszafordultam hozzá és megcsókoltam.
- Igazán nincs mit. - közölte pajkos vigyorral az arcán.
Megmosakodtunk, majd kiléptünk a kabinból és megtörölköztünk. Kata átment a lakásába, hogy tiszta ruhát tudjon húzni.
- 2 perc és itt vagyok. - mondta mosolyogva.
Felöltöztem és vártam.

Kata

Besiettem a szobámba és kinyitottam a szekrényemet. Tiszta fehérneműt húztam, majd egy farmer rövidnadrágot és egy zöld színű trikót is magamra kaptam. A fürdőben megfésülködtem és össze akartam kötni a hajamat, mikor szörnyű fejfájás tört rám. Lerogytam a földre. Kezem közé fogtam  a fejemet és nyomkodtam, hátha elmúlik tőle. Hülyeség volt. Vörös cseppek jelentek meg a combomon. Egyre több. Orromhoz kaptam és a kezem is csupa vér lett. A fájás is egyre erősödött, ahogy az orrom vére is egyre jobban folyt. Nehezen feltápászkodtam és egy törölköző után nyúltam. Megnyitottam a csapot és alá tartottam, közben egyik kezemet végig az orrom előtt tartottam. Belenéztem a tükörbe és szép lassan minden elhomályosult. Hirtelen előtört a semmiből egy gúnyos kacagás. A fejem óriásit koppant a padlón. Még annyit hallottam, hogy valaki a nevemet mondta. Bár inkább kiabálta. Azt hiszem Joon volt az.

Joon

Azt mondta 2 perc. Már lassan 10 perce elment. - idegesen járkáltam a szobában. Megálltam és hallgatózni kezdtem. De egy árva mozgást sem hallok. Csak.. csak.. lassuló szívverést. Kata! - átrohantam a lakásába. A fürdőben volt és a földön feküdt félige eszméletlenül. Körülötte minden csupa vér volt.
- Kata! - amint megéreztem vérének csábító illatát, azt hittem menten neki rontok és valami olyasmit teszek, ami miatt egy életen át gyűlölném magam. Ami mondjuk hülyeség, hisz' meddig fogok én még élni?
Próbáltam nem a vérre koncentrálni és odamentem Katához. Vigyázva felemeltem és a zuhany alá vittem. Egyik kezemmel tartottam, másikkal megnyitottam a csapot. Sikerült nagyjából lemosnom róla a vért, majd láttam, hogy nyitogatja a szemeit. Elzártam a csapot és lecsúsztam vele a földre.
- Joon.. - motyogta a nevemet.
Belepusziltam csuromvizes hajába és szorosan magamhoz öleltem.
- M-mi történt? - kérdezte félve.
- Ezt szeretném én is tudni..
Felálltunk és mikor kiléptünk a kabinból Kata kicsit megtántorodott.
- Minden rendben? - kérdeztem rögtön.
- P-persze.. - lenézett a szoba közepén álló vértócsára, majd vissza rám. - Menj! Feltakarítom. - elmosolyodott.
- Nyugalom! Tudok uralkodni magamon. És különben is neked el kéne menni egy orvoshoz. Elég sok vért vesztettél.
- Lee Joon! Mondtam már, hogy semmi bajom! Nem megyek orvoshoz! - szúrós tekintettel nézett rám.
- Kérlek. - bevettem a legaranyosabb nézésemet.
- Jó. Ha újra szédülök vagy valami egyéb, majd elmegyek. De addig nem.
Felsóhajtottam.
- Oké.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése