2012. augusztus 28., kedd

14. Elképesztő (+18)

Joon

Nem tudtuk hová menjünk, mit csináljunk. Csak sétálgattunk az utcán. Én azért a biztonság kedvéért napszemüveget és kalapot is húztam. Igazán nem hiányzott, hogy másnap olyan képek jelenjenek meg, hogy Lee Joon a barátnőjével sétálgat. Nem akarjuk nagy dobra verni. Alig, ha mi ketten tudunk róla. Na meg persze a srácok..
- Kérdezhetek valamit? - törte meg a csendet Kata.
- Már megtörtént. - felnevettem.
- Jaaajj! - vigyorogva megütötte a mellkasomat.
- Na kérdezz!
- Hogy találtad meg pont ezt a kis lepukkant éttermet?
- Nem tudom. Nyugalomra vágytam és elmentem sétálni. Amikor felfedeztem láttam, hogy nincs valami sok vendég..
- Vagyis már túl sok, hogy minden sarkon egy rajongóba botlasz?
- Tudod én imádom a rajongóimat. De néha nekünk is szükségünk van egy kis pihenésre. - elmosolyodtam.
 Tovább sétáltunk és Kata addig-addig nyúzott, míg bementünk egy cukrászdába. Persze egy jó nagy habos süteményt választott.
- Olyan régen ettem már sütit! - felkiáltott és azonnal hozzálátott. - Te nem kérsz?
- Nem, köszi. - nevettem. - A fagylaltot inkább megeszem.
- Jó ötlet. Menjünk fagyizni! - gyorsan behabzsolta az édességet, fizettünk és elmentünk egy fagyizóhoz.

Kata

- Kérleeek! Menjünk együnk egy sütiiiit! Olyan rég ettem máár! - könyörögtem.
- Na jó. - elvigyorodott és kerestünk egy cukrászdát.
Felvetette az ötletet, hogy menjünk fagyizni. Igazság szerint csak azt mondta, hogy azt jobban szereti, de mindegy.
Én gyümölcsöset, ő pedig csokisat kért. Egyszer csak rám nézett és hirtelen megcsókolt. Nyelvét bedugta a számba.
- Hm.. a gyümölcsös se rossz. - mondta egy pajkos vigyor kíséretében.
- Ha szólsz, adok.. - nevettem fel.
- De így fincsibb, na! - megnyalta a száját.
Belebokszoltam  a vállába és tovább nyaltam a fagyit. Csak felvont szemöldökkel figyelt.
- Mi vaan? - kérdeztem vihogva.
- Semmi, semmi..
Ezek után moziba mentünk. Megvettük a jegyeket, popcornt, üdítőt, majd lassan bementünk a terembe. Horror filmet néztünk. A durva jelenteknél eltakartam a szemet és Joonhoz bújtam, aki csak halkan kacarászott rajtam.
- Ennyire félelmetes, cica? - suttogta a fülembe
- Ühüm. - bólogattam és még jobban hozzábújtam.
Átkarolt és adott egy puszit a fejemre.
- Felőlem kimehetünk..
- Nem kell! - kiegyenesedtem és neki álltam majszolni a popcornt.
Moziból rögtön hazamentünk. Fürdőbe akartam menni, mikor Joon megfogta a kezem és visszarántott. Hevesen ajkaimra tapadt. Először meglepődtem, majd viszonoztam a csókját. Karjaimat átfontam a nyaka körül.
- Öhh.. ihzéé.. - finoman eltoltam magamtól és nagy levegőket vettem.
- Ne haragudj.. - simított végig az arcomon.
Mosolyogva megráztam a fejem, hogy semmi baj. Bementem a fürdőszobába, ahová eredetileg is indultam. Nézegettem magam. A szemfestékem kicsit elkenődött. Felsóhajtottam és megpróbáltam lemosni, majd a hajamat kezdtem el igazgatni.

Joon

Fagyizás után moziba mentünk. Beültünk valami horrorfilmre. Kata is ijedezett némelyik rész láttán, de engem nem igazán hatott meg. Elvégre vámpír vagyok, mi ez a film ahhoz képest? Hazafelé úton, szokás szerint Kata beszélt én meg csak hallgattam, mosolyogtam, bólogattam. Olyan szép. A haja, a szemei, az arca, az ajkai. Egyszerűen csodálatos.
- Hahóó! Figyelsz rám?
- Hogy mi? Ja persze.. figyelek. - Ha akartam, se tudtam volna figyelni arra, amit mond. Sokkal inkább a teste volt az ami lenyűgözött. Képtelen voltam betelni a szépségével.
Otthon megálltunk a nappaliban. Egymásra néztünk, majd indulni akart,de visszarántottam és megcsókoltam. 
- Öhh.. ihzéé.. - gyengéden eltolt, majd szaporán kezdte venni a levegőt.
- Ne haragudj.. - megcirógattam bársonyos arcát.
Bement a fürdőszobába én pedig leültem a kanapéra. 5 perc után viszont utánamentem. A haját igazgatta.
- Gyönyörű vagy, nyugi! - háta mögé léptem és átkaroltam.
- Ahh.. nagyon.. - elhúzta a száját.
Megfordítottam, hogy szembe kerüljek vele. Tenyerembe fogtam az arcát és gyengéd puszit adtam a szájára.
- Az vagy. Egyszerűen elképesztő.
Elpirulva lesütötte a szemeit, majd kezeit óvatosan mellkasomra tette. Először félő pillantást vetett rám.  Közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam. Megint nehezen tudtam csak leállni. Már annyira kívántam. Közben ingemet gombolgatta. Mikor végzett, levette rólam, majd a földre hajította. Lassan végigsimított rajta egészen az ágyékomig. Az övemet akarta kicsatolni, de megfogtam és felemeltem a karjait. Megfogtam a pólója alját, megcsókoltam, majd lehúztam róla. Felkaptam és a hálószobába vittem. Lefektettem az ágyra. Először a sajátomat, majd Kata nadrágját is levettem. Fölé tornyosultam és csókolgatni kezdtem. Átkarolt,mire megfordítottam, hogy ő legyen felül. Apró puszikat nyomott a mellkasomra és úgy haladt egyre lejjebb. Óvatosan lecibálta rólam az alsónadrágomat, majd elismerően hümmögött férfiasságom láttán.

Kata

Joon utánam jött a fürdőbe és hátulról átkarolt.
- Gyönyörű vagy, nyugi!
- Ahh.. nagyon..
Szembe fordított magával és két kezébe fogta az arcomat.
- Az vagy. Egyszerűen elképesztő.
Elpirultam és mindkét kezemet a mellkasára tettem. Közelebb rántott magához és szenvedélyesen megcsókolt. Olyannyira,hogy kis híján ismét megfulladtam.. Eközben persze kezeim dolgoztak. Lerántottam róla az inget, majd végigsimítottam rajta. Szerettem volna kicsatolni az övét, de a magasba emelte a karjaimat és lehúzta rólam a felsőt. Így azért jobb volt. Kezdtem azt hinni, hogy megint szét akarja szaggatni a pólómat. Felemelt és a hálószobába vitt, ahol az ágyra fektetett. Lecibálta magáról, majd rólam is a nadrágot. Rám mászott és csókolni kezdett. Átöleltem és megfordultam. Kis puszikkal haladtam lefelé a mellkasán. Lehúztam róla az alsónadrágját, majd méretei látva elismerően hümmögtem. Felnéztem rá, de a plafont bámulta. Először végignyaltam merevedése teljes hosszán, majd a számba vettem és szívogatni kezdtem. Szépen lassan mozgattam a fejem, közben jóleső nyögések hagyták e a száját. Mikor sóhajaiból hallottam, hogy nemsokára elmegy, abbahagytam. Visszakúsztam hozzá.
- Héé.. - ajkaimat az övére préseltem, majd átkarolt és kicsatolta a melltartómat.
Vigyorogva megfordított, hogy ismét ő legyen felül.

 Joon

 Már majdnem a csúcson voltam, mikor elvált tőlem.
- Héé.. - hirtelen ajkaimra tapadt és tépni kezdte őket.
Átöleltem és kicsatoltam a melltartóját, majd a földre dobtam. Megfordítottam, ugyanis jobb szeretem, ha én vagyok felül. Fedetlen kebleire tapadtam. Egyiket kezemmel masszíroztam, másikat pedig nyelvemmel kényeztettem, bimbóját szopogattam, mire erősen a hajamba túrt. Felhúzott magához és megcsókolt. Nyelvét befúrta a számba és bejárta vele miden szegletét. Felültem és az ölembe húztam, közben fenekét markolásztam, mire néha belenyögött a csókba. Letépte róla utolsó ruhaneműjét és visszadöntöttem az ágyra. Felálltam és az éjjeliszekrényemből előhalásztam egy csomag óvszert.
- Kérlek.. - vigyorogtam Katára és mellé dobtam.
Kacagva teljesítette. Széttártam lábait. Először az ujjaimmal kényeztettem.
- Ahhh Joon.. - hangosan felnyögött mikor gyorsítottam.
Közelebb hajoltam hozzá és újra megcsókoltam, majd egy gyors mozdulattal belé hatoltam, mire ismét belenyögött a csókunkba. Szépen lassan kezdtem el mozgatni a csípőmet, közben pedig nyakát puszilgattam, szívogattam.
- Nahhh.. khéérlekhh..
Értettem a célzást. Azt akarta, hogy gyorsítsak a tempón, amit persze meg is tettem. Egyre sűrűbben és egyre hangosabban nyögdécselt, ami azt jelentette, hogy lassan elmegy. Még gyorsabban mozogtam, majd pár másodpercen belül hátát ívbe feszítette és óriási sóhajok közepette élvezett el. Nem kellet sok és én is követtem.
- Csodálatos vagy! - suttogtam a fülébe.
- Uhm.. szeretlek.. - lihegte, mire gyengéden megcsókoltam.
Egy kicsit még pihentem rajta, majd erőt vettem magamon és mellé feküdtem. Betakargattam és egy puszit nyomtam a homlokára.
- Majd.. majd holnap fürdünk.. - motyogta és fél percen belül elnyomta az álom.
Szégyen ezt mondani, de erre vártam, mióta megismertem. A múltkori után kezdtem azt hinni, hogy ő nem akarja, de ezek szerint nem így van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése