2012. augusztus 16., csütörtök

10. Zuhany

Kata

Miután végeztem a gombolgatással, letéptem róla a felsőjét és elhajítottam. Vigyorogva felkapott és a fürdőszobába vitt, közben össze-vissza csókolgatott. Megállt és óvatosan letett a földre. Egy mozdulattal lekapta rólam a felsőmet.
- Héé, ez az egyik kedvenc pólóm... volt. - húztam el a számat.
- Nyugi, kárpótollak. - mosolyodott el és ajkaimra tapadt.
Kezeim a nadrágjához csúsztak és az övével kezdtem el bajlódni.
- Majd én leveszem, nyugalom! - megfogta a kezeimet és elvette onnan őket.
Követtem a példáját és én is levettem a nadrágomat, majd a fehérneműket is. Beálltam a zuhanykabinba és megnyitottam a csapot. Egy másodperc múlva mellettem termett. Nekinyomott a falnak és hevesen csókolni kezdett. Egyik kezemet a derekára tettem, de lassan csupasz fenekére csúsztattam és jól megmarkoltam, mire egy kicsit belenyögött a csókba. Közelebb rántott magához és a nyakamat kezdte el ostromolni. Néhol megállt és szívogatni kezdte, majd egyszer csak hirtelen elengedett és hátat fordított.
- Baj van? - kérdeztem aggódva.
Nemlegesen megrázza fejét. Közelebb lépek hozzá és hátulról átkarolom, majd egy puszit adok az arcára. Szépen, lassan megfordul és belenéz a szemeimbe. Egyik tenyerét a derekamra teszi és újra közelebb ránt magához.
- Szeretlek! - suttogom a fülébe, majd apró csókokkal haladok lefelé.
Szegycsontjához érve abbahagytam, egy gyors pillantást vetettem rá, majd végignyaltam a bőrén, ugyanazon a szakaszon egészen az álláig.

Joon

Egy hirtelen mozdulattal leszedem róla a felsőjét.
- Héé, ez az egyik kedvenc pólóm... volt. - szomorkásan elhúzta a száját.
- Nyugi, kárpótollak. -mosolyogva megcsókolom, közben az övemet akarja kicsatolni, de nem túl nagy sikerrel.
- Majd én leveszem, nyugalom! - gyengéden elvettem onnan a kezeit.
Ő is ledobált magáról minden felesleges ruhadarabot, majd beállt a zuhany alá. A falnak döntöttem és csókolni kezdtem. Egyik kezét először a derekamra, majd a hátsófelemre csúsztatta és rendesen bele is markolt. Közelebb rántottam és most a nyakát leptem el puszikkal. Szívogatni kezdte a puha bőrt, majd váratlanul egy furcsa érzés kerített a hatalmába. Ha nem fordulok el, talán már nem élne..
- Baj van?
Nem válaszoltam, csak megráztam a fejemet. Átölelt és megpuszilta az arcomat. Megfordultam és a szemébe néztem. Olyan gyönyörű volt. Derekánál fogva még közelebb húztam magamhoz.
- Szeretlek! - suttogta a lehető legédesebb hangon.
Pici puszikat lehelt nyakamtól egészen a szegycsontomig. Ott tétovázott egy kicsit, majd végignyalt az államig. Jólesően hátrahajtottam a fejem. Utána megmosakodtunk és egy-egy törölközőt csavartunk magunk köré, majd a hálóba mentünk.
Háttal az ágyamra dőlt én pedig négykézláb fölé másztam. Mikor az arcához hajoltam kibújt alólam és a táskájához ment, amiből elővett néhány ruhát és felöltözött. Szomorúan figyeltem a tettét, majd én is előhalásztam egy boxert, magamra kaptam és bevetődtem az ágyba. Kis idő múlva Kata is mellém kúszott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése