2012. augusztus 4., szombat

3. Alkohol ízű csók

Joon

Egész éjjel vagy a tv,vagy a laptop felett görnyedtem.
Reggel megvártam,míg Kata elmegy dolgozni és csak utána mentem el otthonról én is.
Beültem egy nonstop bárba és iszogatni kezdtem. Nekem szerencsére az alkohol nem árt meg.
A pultos csajszi csodálkozott is,hogy már vagy a 8. pohárnál tartok,de még mindig nem vagyok berúgva. De ha átgondolom,nem is olyan jó,hogy nem tudok berúgni. Néha jól esne 1 napig nem tudni semmiről és a következő reggel másnaposan felkelni,hasogató fejfájással.
Inkább elmentem egy boltba és vettem 3 üveg piát,mert már untam,hogy a pultos lány úgy bámul rám,mintha szellem lennék. Hm.. hát majdnem.
Hazafelé az étterem előtt,mentem el,ahol Kata dolgozott. Direkt nem néztem be az üvegfalakon. Csak gyorsan elhaladtam.
1 másodperc alatt felértem a lakásomba. Levágtam magam a kanapéra és folytattam az ivást.
Egész nap bezárkózva voltam és csak ittam. És próbáltan nem Katára gondolni. Hát elég nehezen ment. Hallottam,ahogyan lépked felfelé a lépcsőn. Ahogyan a táskájában a kulcsát keresi. És,ahogyan kinyitja a zárat és betipeg a lakásába.

Kata

Reggel nagy nehezen ki tudtam kászálódni az ágyból. Felöltöztem,bedobtam egy szendvicset és indultam is a munkahelyemre. Egy kicsit szöszöltem a zárral,hátha összefutok Joon-nal,de nem.
Az étteremben ma egész nagy forgalom volt.  
- Biztos meghallották,hogy Lee Joon tegnap itt kávézott. - kuncogtam magamban.
Éppen  a pultot törölgettem,mikor észrevettem,hogy Joon errefelé sétál. Azt hittem bejön,de nem. Tovább ment. Még csak nem is nézett be.
Szinte rohantam átöltözni,mikor végre lejárt a munkaidőm.
Felfutottam a második emeletre,ahol a lakásom volt.
Egyből a fürdőbe mentem. Lezuhanyoztam és az új cseresznyevirág illatú tusfürdőmet használtam. Imádom.
Azután ledobtam magam a kanapéra és elkezdtem tévézni. Az egyik zenecsatornán egy MBLAQ számot adtak. Egész jó.
- Megyek! - lejjebb halkítottam a tévét és rohantam ajtót nyitni,mert csengettek.
Meglepődtem,mikor láttam,hogy Joon áll velem szemben.
- Sz.. - be se tudtam fejezni,mert ajkát hirtelen az enyémre tapasztotta.
Elég erős alkohol íze volt,de mégis jól esett. Bármennyire is tetszett,azért na.. Nem kéne ennyire elsietni a dolgot. Ellöktem magamtól és arcon csaptam,majd gyorsan becsuktam az ajtót.

Joon

Amióta hallottam,hogy hazajött idegesen járkáltam fel és le a házban.
- Látnom kell! - mondtam és kimentem a szomszéd ajtó elé. Becsengettem.
- Megyek! - hallottam édes hangját és,hogy lejjebb halkítja a tv-t,ahol éppen a 'Mona Lisa' szólt.
Kitárta az ajtót és döbbenten nézett.
- Sz.. - kezdte volna,de nem bírtam ki és megcsókoltam.
Egy ideig hagyta,majd finoman ellökött magától. Lendült a keze. Megállíthattam volna,de nem tettem,mert a pofon jogos volt. Rögtön bevágta előttem az ajtót is.
- Ne haragudj! - ökölbe tett kezeimet az ajtóra tapasztottam,ami lassan kinyílt.
Félő pillantásokat vetett rám mögüle.
- Sajnálom! Nem akartam.
- N-nincs semmi baj.
- De tényleg nem akartam,csak elkapott a hév és.. Ne haragudj!
- Nem haragszom,na! De ezek után..
- Igen?
- A legkevesebb,amit tehetsz,hogy..
- Hogy? - sürgettem.
- Elhívsz valahová.
- Ja,hogy így! - mosolyodtam el. - Holnap este ráérsz?
Kicsit gondolkozott,majd igennel válaszolt.
Hát én nem vagyok normális! - csaptam a fejemre,miután visszatértem a lakásomba és megint nekiálltam inni.

Kata

- Ne haragudj! -mondta,én pedig egy kis idő múlva,lassan újra kinyitottam az ajtót.
- Sajnálom! Nem akartam. - mondta megint.
- N-nincs semmi baj. - dadogtam.
- De tényleg nem akartam,csak elkapott a hév és.. Ne haragudj!
- Nem haragszom,na! De ezek után.. - eszembe jutott egy jó ötlet.
- Igen?
- A legkevesebb,amit tehetsz,hogy..
- Hogy? 
- Elhívsz valahová.
- Ja,hogy így! - mosolygott. - Holnap este ráérsz?
Úgy tettem,mintha gondolkoznék,de nem volt min,mert holnap egész nap szabad vagyok. Majd egy igennel letudtuk a dolgot.
Mielőtt elaludtam volna,a csókra gondoltam. Beleharaptam alsó ajkamba és elmosolyodtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése