2012. augusztus 20., hétfő

13. Együtt

Kata

Ahogy kiléptem a zuhanykabin alól, megtörölköztem és felhívtam Joont.
- Szia! Hiányzol! Holnap tudunk találkozni? - közben a hálószoba felé mentem.
- Ma nem jó? - az ágyamon ült, kezében pedig a telefonja és úgy vigyorgott rám.
Odarohantam hozzá és az ágyra döntöttem. Ahol értem csókoltam.
- Ennyire hiá.. - nem tudta befejezni mert a számat az övére tapasztottam.
Átölelt és megfordított, így én kerültem alulra. Össze-vissza puszilgatott.
- Szeretlek! - suttogtam.
- Hogy mi? Bocsi, nem értettem. - húzta el a száját.
- Szeretlek! - mondtam hangosabban.
- Miii?
- Szeretleeeek! - kiabáltam vigyorogva.
- Így jó! - mosolygott és adott egy kis puszit az számra.

Joon

Megkértem Mirt, hogy maradjon. Elmondta, hogy ő már az első pillanattól fogva szeretett. Szegénykém, azért jó sokáig magában tudta tartani és hát elég jól leplezte is.
Szinte egész délelőtt nálam volt, ám dél körül közölte, hogy megy, mert éhes. Hazakísértem, üdvözöltem a többieket, de nem maradtam. Elmentem az erdőbe, a szokásos helyemre. Át kellett gondolnom ezt az egészet, de sajnos nem sikerült.
- Szia! - nevetett Min Yeon.
- Mi a fenét akarsz még? Kata megtudta, most már boldog lehetsz! Tűnj el, örökre!
- Nem vagyok az. Utálnia kellene, mint ahogyan azt én is teszem.
- Fejezd be és hagyj végre békén minket!
- Majd ha Kata is gyűlölni fog! - gúnyosan kacarászva elment.
Bárcsak tudnám ki változtatott át. Vagy valaki hasonlót találnék, aki olyan, mint én. Hátha ők tudnának segíteni, mert már nagyon elegem van.
Otthon leültem a kanapéra és füleltem, hogy Kata mikor ér haza.
Kopogtam, de nem jött ajtót nyitni, ezért beosontam. Vízcsobogást hallottam a fürdőből, tehát zuhanyozott. Bementem a szobájába és az ágyon ülve vártam, mikor megcsörrent a telefonom.
- Szia! Hiányzol! Holnap tudunk találkozni?
- Ma nem jó? -kérdeztem vigyorogva, mikor belépett a szobába.
Olyan erővel rohant, hogy hátradöntött az ágyon és puszilgatta az arcomat.
- Ennyire hiá.. - kezdtem volna, de hirtelen megcsókolt.
Megfordítottam, hogy ő kerüljön alulra. És most én csókolgattam.
- Szeretlek! - súgta.
- Hogy mi? Bocsi, nem értettem.
- Szeretlek! - mondta hangosabban.
- Miii?
- Szeretleeeek! - most már kiabálta.
- Így jó! - mosolyogtam és adtam egy gyors puszit a szájára.

Kata

Reggel megint elkezdtem magam mellett csapkodni az ágyat. Már csak úgy megszokásból is, mert tudtam, hogy nincs ott senki, de most kivételesen volt.
- Héé!
Gyorsan átfordultam.
- Bocsi! - nyújtottam a nyakam felé, de nem kaptam semmit sem. - Naa!
- Mi az? Jaa,bocsi. - megpuszilta a homlokomat, mire hozzávágtam a kispárnámat.
Vigyorogva adott egy igazi csókot, majd kimászott az ágyból.
- Csinálok neked reggelit. - közölte még mielőtt feltehettem volna a kérdésemet.
Mosolyogva figyeltem, ahogy kimegy, majd felálltam és kinyitottam az ablakot. Friss levegő áradt be rajta. Pördültem egyet és visszafeküdtem az ágyba. Lehunytam a szememet és vártam. Kis idő múlva finom illatokat éreztem, ezért kimentem a konyhába. Az asztal már meg volt terítve.
- Mindjárt kész! Ülj le! - utasított.
Mosolyogva teljesítettem.
- Ühm.. olyan finom! - mondtam, miután végeztem.
- Ízlett?
- Nagyon. Köszönöm. - adtam egy puszit az arcára.
Elmentem átöltözni, majd utána átmentünk hozzá, hogy ő is tiszta ruhát húzhasson.
- Ma dolgozol? - kérdeztem gyorsan.
- Nem. És te?
- Én sem. - vigyorogtam.
- Szuper! Hová menjünk?
- A fenét se érdekli. Lényeg, hogy együtt legyünk! - mondtam boldogan, mire csak nagy nevetésben tört ki.
- Szeretlek, te.. - nem fejezte be, mert megcsókoltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése